www.kryfokamari.blogspot.com

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Αιχμηρή απάντηση Γ. Καρατζαφέρη στον Αλ. Τσίπρα για τα περί «κονφερανσιέ»

Έλλειψη σοβαρότητας καταλόγισε στον Αλ. Τσίπρα ο Γ. Καρατζαφέρης, απαντώντας σε δηλώσεις του προέδρου της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος είχε υποστηρίξει την Τρίτη ότι ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ έχει ρόλο «κονφερανσιέ» στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα.


«Είναι αλήθεια ότι σε ηλικία 25 ετών έχω κάνει και τον κονφερανσιέ. Βλέπετε, η οικογένειά μου, δεν ευνοήθηκε από το καθεστώς της 21ης Απριλίου. Δεν τοποθετήθηκε κανένας άμεσα συγγενής μου αρχηγός του
Παναθηναϊκού, ούτε πήρε κανένα έργο από το Δημόσιο. Έχω δουλέψει σκληρά και πολύ. Αυτό είναι το διαβατήριό μου», σημείωσε ο κ. Καρατζαφέρης.

Υπογράμμισε επίσης ότι «ειρωνείες και υπονοούμενα δεν έχουν θέση, τουλάχιστον αυτή την περίοδο». Δυστυχώς, κατέληξε, «η σοβαρότητα τείνει να γίνει στις μέρες μας είδος “ουσιώδες εν ανεπαρκεία”».

Δεν υπάρχουν σχόλια: